Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2010 19:39 - ТОП 10 - Титанът на мисълта Пепи Димитров
Автор: pepidimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 2005 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 16.03.2010 10:07


image

1.      1. "На хората им трябва светлина. Не съм избрал случайно постановката на театър „Перпетуум мобиле", защото Боряна носи добротата, която ни липсва в този делник. Призовавам ви да гласувате с бюлетина №6, аз тази отговорност ще я поема и се надявам да не загина. Гласувайте и вие, за да не загинете икономически и социално".

2.      2. "Няма по-подготвена държава в Европейския съюз от България за посрещане на кризата, ние от 11 години се готвим за тази криза".

3.      3. "Не си правя маникюр, не ползвам парфюм. По-далеч от дезодорант не отивам".

4.      4. "Победа, победа, другари; успяхме!" - откакто червените били на власт, българите спестили 16 млрд.лв., а депозитите нараснали с 55%.

5.      5. "През есента имало дефлация, щото разни стоки поевтинели, ама после щяло да има инфлация, щото българите правели компоти и туршии".
6. "ЗАПИСВА СЕ, ВСИЧКО СЕ ЗАПИСВА, ФИЛМИРА СЕ!"

.        7. "Аз гледах на 3 март, ами нито президент, нито премиер, нито министри си бяха довели семействата, господин Дянков беше отпред със семейството, явно за него това е шоу. На мен ми омръзнаха министри през последните години, на които децата им не говорят български. От такива патриоти аман!От тази гледна точка явно господин Дянков е рожба на друга ситуация, но да си ходи в тази ситуация".

8. Водещ: “Патриотизмът не се измерва само с говоренето на български език обаче. Тук ще се съгласите, че не това е мерилото.
Петър Димитров: Ами то аз не знам как българите произвеждат децата си, моята    дъщеря говори български и живее в България, макар че съпругата ми е чужденка".


9. "Криза у нас не е само икономическа, тя е преди всичко свързана с психиката на българина. Много усилия се вкарват, за да го изкараме от равновесие и да го изплашим, да. Като го изплашим, някои се надяват на политически дивиденти, че изплашеният българин ще гласува за тях. Много е важно българинът да не е изплашен". 
 

10.
"До голяма степен борбата с престъпността е и въпрос на финансови възможности. Миналата седмица бях в Хелзинки и там научих, че цялата пътна мрежа се наблюдава с камери. Но при нас трябва да се избира между дупките и камерите и реда на пътя. Двете едновременно не можем да си позволим. Даже за едното ще сме силно затруднени".



Тагове:   БСП,   мисълта,


Гласувай:
3



1. анонимен - сладур
16.03.2010 13:12
уникален сладур тъп по-тъп най-тъп петар димитров
цитирай
2. анонимен - ткз
16.03.2010 18:40
пешо ткзесето
цитирай
3. анонимен - образ
17.03.2010 17:26
най-добрите вицове пешо е готов герой за господари на ефира
цитирай
4. анонимен - 10
18.03.2010 14:17
десет божии заповеди на петър димитров кукуто
цитирай
5. анонимен - Каруцар до дупка
21.03.2010 10:44
Любимият ми гаф на Пепи е "За да се изкара каруцата трябват атове, по равното могат и магарета".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pepidimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 116449
Постинги: 23
Коментари: 224
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031