Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2010 18:00 - Защо обичам Пепи Димитров
Автор: pepidimitrov Категория: Политика   
Прочетен: 1779 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 15.03.2010 20:59


image
Петър Димитров е любимият ми политик, защото всеки път като си отвори устата, говори глупости (не го обсъждам тук, защото по принцип не искам да те занимавам с кретении). Но какво става днес - чета си аз любимия “Стандарт”(тази славна медия, популярна със заглавията си от рода”мечки въртяха гюбеци на полицаи 7 часа”) и на първа страница изпраскано поредното изказване на г-н Димитров. Победа, победа, другари; успяхме! От както червените били на власт, българите спестили 16 млрд.лв., а депозитите нараснали с 55%. И след този невероятен извод изтипосан и премиерът Станишев: “Ако управляващата партия беше друга, сигурно щеше да се перчи като петел”. Има и още. ”Като слушам критиките на опозицията, имам чувството, че съм сбъркал държавата”, добавя гордия Димитров. Димитров, като те слушам, имам чувството, че аз съм сбъркал държавата. Изумително е просто как някой може да продължава да ръси бисер след бисер и да стои начело на икономиката. Хора, абе тоя вече си има собствена секция с цитати в Уикипедия, бе! Тоя е същия, където твърдеше, че през есента имало дефлация, щото разни стоки поевтинели, ама после щяло да има инфлация, щото българите правели компоти и туршии.

О, Музо, възпей… абе какво ще възпяваш; Ахил седи някъде по кръчмите и си чопли петата.


via Петров


Тагове:   обичам,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. анонимен - о боже
16.03.2010 13:24
този оглавява класацията за най-тъп български политик
цитирай
2. smilenski - Е, то и аз си мислех, че съм си объркал държавата докато този ми беше министър
16.03.2010 14:34
Но в един момент - какво да се прави, нали съм си оптимист - реших, че може наистина да сме станали страната на неограничените възможности, щом такива екземпляри ги назначават за министри. Ядец - възможностите другарите министри ги сведоха до множество дестинации за емиграция. На всичката си крещяща некадърност и доказана некомпетентност, обаче, тоя човек продължава да си проповядва глупостта от всички медии. Е това вече много дразни.
цитирай
3. анонимен - предложение
17.03.2010 17:33
предлагам петар димитров да го поканят в господари на ефира комиците и т н губим талант в негово лице простотиите му се отдават толкова лесно той може да весели целия народ
цитирай
4. анонимен - сериозно
18.03.2010 14:25
нещата не са смешни напротив трябва сериозно да го погнат и да му се поиска отговорност за кражбите
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pepidimitrov
Категория: Политика
Прочетен: 116790
Постинги: 23
Коментари: 224
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930